16 Ekim 2011 Pazar

http://kraliceleoparus.blogspot.com/2011/10/hediye-cekilisimmmmmmmmmmm.html?spref=bl

Hediye Çekilişimmmmmmmmmmm



Hediye etkinlikleri bu ara aldı başını gidiyor:)Bence güzelde oluyor=)

18 kasım 2010 benim blog yazmaya başladığım tarih..Yani blogum 1 yaşına giriyor resmen:)Hala inanamıyorum..Blog okumakta yazmakta benim için apayrı bi zevk..Tanımıyor olsam bile, hepinizi arkadaşım olarak görüyorum:)Bu kozmetik tutkum ve blog sayesinde birsürü arkadaşım oldu yani:))

Benim için özel olan 18 kasım tarihine 5 hafta var şu an.Tam o tarihte açıklamayı düşünüyorum sonucu..

Hediyelere bi göz atalım artık dimi?=)

Dior nude glow makyaj bazı

Nars copacabbana multiple aydınlatıcı

Estee lauder sumptuous rimel

Loreal infaillable ruj

Vaseline lipbalm

Avon ojeler

Watsons el kremleri

Nars multiple aydınlatıcıyı yeni aldım.Ancak, açıp kapamasında sorun var biraz.Kapanırken takılma yapıyor, üründe herhangi birşey yok..
Loreal rujun nemlendirici kısmını yeğenim kırdı saolsun:)Onun özrü olarak vaseline lipbalmı koymayı uygun gördüm.Bu arada vaseline lipbalmın rengi, nars niagara rujun rengine çok çok benziyor!!

Katılım şartları;

Blogumun izleyicisi olmanız..Arkadaşlarım çoğaldıkça mutlu oluyorum=)

Varsa blogunuzda çekilişimi duyurmanız..

Varsa twitter ve facebookda çekilişi duyurmanızı rica ediyorum..Bu, şart değil.Çünkü kontrol edecek ne twit hesabım var ne de face:)Ama daha çok kişiye ulaşabilmemiz adına yapılırsa sevinirim..

Ve ve ve en önemlisi!!!!Blogum hakkındaki düşüncelerinizi yazmanız=)İyi, kötü farketmez..Yeter ki yazın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder