16 Ekim 2011 Pazar

çekiliş varrrrrr

13 EKIM 2011 PERŞEMBE

Çekiliş Zamanıııı

Aslında hafta sonu başlayacaktım çekilişe ama dayanamadım bende en az sizin kadar heyecanlıyım çünkü bu benim ilk çekilişim :) İzleyici sayım 50yi geçince çekiliş yapacağımız defalarca duyurmuştum ve sayenizde 50 kişiyi geçtik.Binlerce kez teşekkür ediyorum hepinize :) Çam sakızı çoban armağanı birazcık ama seveceğinizi ve beğeneceğinizi düşünüyorum :) Öncelikle belirteyim canlarım ben kullanmadığım hiçbir ürünü bu sepete koymadım..Hepsi denediğim,bildiğim ve güvendiğim ürünler..İçlerinde kullanılmış ürün yok,bunların hepsi benim yedeklerimdi :) Hepsi kapağı dahi açılmamış,koklanmamış şekilde size ulaşacaklar..İşte hediyelerrrr :D
(resimlere tıklayarak büyük boy görebilrsiniz)





1 ) Watsons Sakura Bella Banyo seyahat seti :  (bknz . Banyomda ne var? ) 
2) Rosense Kayısılı Peeling Jel 
3) Rosense Gül suyu : (bknz.Gül ürünlerim)
4) Avon Celebre EDT : (bknz. Avon parfümleri dosyası)
5) Oriflame HairX Kuru Şampuan 
6) Oriflame very me sorbet lip gloss : (bknz. Oriflame Glosslar)
7) Nive Aqua Sensation Özel Bakım Kremi 
8) Rosense el Kremi
9) Alix Avien Oje 191 numara 
10) Oriflame Feminelle Genital Bölge Temizleme Jeli
11) Watsons Sprey Deodorant
12) Garnier  Pureactive Anti spot Roll-on (bknz.Garnier)
13) Oriflame Power Shine Lip Gloss Soft Coral
14) Watsons Roll-on
15) Watsons Seyahat İçin Sprey Şişe (bknz: Seyahat boy ürünlerim)
 Veeeeee
ERSİN KARABULUT'un SANDIK İÇİ çizgi öykü kitabııııııııııııııııııııı :))))


Çekilişe katılma şartlarım gayet basit :)


İzleyicim olmanız ve yorum bırakmanız. 1 Hak
Twitterdan beni takip edip çekilişi duyurursanız +1 Hak
Facebooktan beni ekler ve çekilişi duyurursanız +1 Hak
Blogrollunuza bloğumu ekler ve kendi bloğunuzda çekilişimi duyurursanız +3 Hak kazanıyorsunuz :)


Şartları getirdiğinizde yorumu aşağıya bırakabilirsiniz..Kontrol etmem için diğer adreslerinizide ekleyiniz lütfen :)  (face,Twitter,blog adresi)


Ürünler Küçük bir Sepet içerisinde kutuya konup kargoyla gönderilecektir.(tabiki kargo bana ait)
Şansınız bol olsuuunn :)
Son olarak bloğumla ilgili iyi ya da kötü eleştirilerinizi,görmek istediklerinizi yorumlarınıza eklerseniz sevinirim :)


SON KATILIM TARİHİ KASIM 15 :D Talihli kişi Random.org aracılığıyla belirlenecektir :)


BOL ŞANS :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder