17 Ekim 2011 Pazartesi

19 EYLÜL 2011 PAZARTESI

Dörtdörtlük Hediye Çekilişi :)



Gösssde,

Blog dünyasına bu yazı ile merhaba dedim ve Onorr'un da katılmasıyla daha da şenlendi bloğumuz :) Zaman ne çabuk geçti öyle, bugün tam 1 sene oldu bloğu açalı :) Bloğumuzu takip edip bizi yorumlarıyla yalnız bırakmayanlara çok teşekkür ederiiizzz :)
Sizleri çok seviyoruz! 

Şimdi sıra en sevilen kısımda; hediye çekilişiii :))
Önceden bi anket yapmıştık hatırlarsanız hediyeleri anket sonucuna göre makyaj malzemesi bol seçtik :)


Benim göndereceğim hediyelere gelirsek;
İlk fotodakiler:
-Flormar 429: Bloğun en çok okunan 10 yazısından bi tanesi bu oje olduğu için hediye etmek istiyorum.
-TBS 04 Golden Pink Allık: Blogta yazısı var, bitirdiğim ilk ve tek allık :) Çok sevdiğim için sizlerin de denemesini istedim :)
-TBS 32 Chocolate Far: Adı gibi yenilesi bi far kendisi :)
-TBS 16 Fushia Flush Gloss
-TBS Aydınlatıcı: Bu ürünü 2-3 kere kullandım ama aydınlatıcılarla pek aram yok dolapta eskiyeceğine sizlerden birine gitsin istedim :) Kalktı bu seri sanıyorum. Ürünün ağzını ve kapağını iyice temizleyip sıkıca bantladım :)
-TBS Delipscious 07 no Ruj: Bu ruju hediye edip etmemekte kararsızım. Yeni aldım sadece elimin üzerinde bi kere denedim ama rengi bana uygun değil. Alkol ile temizledim ama yine de kazanan kişiye göndermemi isteyip istemediğini sorup öyle göndereceğim ;)

İkinci fotodakiler:
-Artistry Dengeleyici seriden mini set: İçerisinde 20 ml temizleme jeli, 30 ml tonik ve 20 ml nemlendirici var.
-Wistful Parfüm (50 ml): Amway'e ait bu parfümü 1-2 kere fıslattım baharatlı kokular sevmiyorum seven birine gider umarım :)
-TBS Çay Ağacı serisi yağ emici mendiller: Bunun da blogta yazısı var. Çok seviyorum. Geçen günlerde bi tanesi bitti tekrardan alıcam :) Yazın sık sık kullandım.
-Samplelar

Dip not: Aydınlatıcı, ruj ve parfüm bikaç kere kullanılmıştır, diğerleri kullanılmamış sıfır ürünlerdir :)

Onorr,

Bu blog sayesinde çok cici insanlarla tanıştım ve çok güzel paylaşımlarımız oldu, umarım hep böyle devam eder :) Blogumuzu takip eden, yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkürler, takipte kalalım ;)



Benim sizler için seçtiğim hediyeler ise; 
-Yves Rocher Luminelle Toz Pudra: Bu pudrayı ben de kullanıyorum ve çok seviyorum, o yüzden ilk bu ürünü seçtim :)
-Yves Rocher Luminelle Far: Rengi gerçekten çok güzel, mavi.
-Yves Rocher Ruj Draje: Herkesin sevebileceği bir renk olduğunu düşündüm ve kırmızı aldım :)
-Yves Rocher Luminelle Göz Kalemi: Bu göz kalemini kullananlar çok memnun, bu yüzden bunu da eklemek istedim. Rengi mavi.
-Yves Rocher Waterproof Maskara: Ablam bunu da eklememi özellikle tavsiye ettiiii
-Yves Rocher Deligloss: Kırmızı renkte güzel bir gloss :)
-Pastel Beyaz Oje
-Watsons Çilekli El Kremi: Bu el kreminden ben de kullanıyorum. Kokusunu çok seviyorum, elleri de yumuşatıyor.
-Yves Rocher Kayısılı Peeling: Koymasam garip olurdu herhalde :D Çok sevdiğim ve herkese deli gibi önerdiğim bir peeling.
-Elidor Şekillendirici Wax
-Yves Rocher Hindistan Cevizli Sabun: Kokusuna bayıldıklarımdan :)
-Vaseline Lip Balm: Kendime de aldım, buram buram kakao kokuyor.
Ürünlerin hepsi ambalajında açılmamış olarak duruyor. Herkesin beğenebileceği ve kullanabileceği hediyeler seçmeye özen gösterdim. Umarım kazanan kişi severek kullanır :)

-Çekilişe katılım şartları;

 Bloğun izleyicisi olmanız. (Sağ tarafta 'bu siteye katılın' kısmından yapabilirsiniz.)
 Eğer bloğunuz varsa bloğunuzda çekilişten bahsetmeniz ve linki yorumunuza eklemeniz, bloğunuz yoksa bunları boşverin :)
 Yorumunuza mail adresinizi eklemeniz. (Özellikle bloğu olmayanlar için.)
• Facebook sayfamızı beğenip, kendi Facebook'unuzda ve Twitter'ınızda çekilişi paylaşmanız.
• İsterseniz Twitter hesaplarımızı da izleyebilir, sohbetlerimize katılabilirsiniz :) Twitter hesaplarımız,Gösssde & Onorr.
• Hediyeler 2 kişiye gidecek. Sonuçlar Random.org ile belirlenecek.
• Çekilişe katılım için son gün 19 Ekim.

• Şartları yerine getirmeyenler kesinlikle çekilişe katılamayacaklardır.

Herkese bol şansss :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder