17 Ekim 2011 Pazartesi

11 EKIM 2011 SALI

SİZE HEDİYEM:GUESS MARKA ÇANTA:))GIVEAWAY; GUESS BAG:))


Herkese Merhabalar,
Önceden de yazmıştım benzer satırları, aslında okuyanlar oldu eminim aranızdan..ama güncelleyerek,eklemeler yaparak tekrar yazmak istedim okumamış olanlar için...

utanarak,sıkılarak,ben kimim ki ,acaba sevilir mi ki diye endişelerle,Ömrümün artık zorlaması ve full desteği sayesinde açtığım FashiONözge isimli blogum 9 ayı doldurdu.
ama sizlerin güzel ilgisi,desteği beni sanki 9 yıldır yazıyormuşum kadar mutlu etmeye yetti inanın:)
hele Elle dergisi Stil adayı olduğumdaki desteğiniz unutulamaz yaa :)))sayenizde birinci oldum:)
bir de üzerine şimdi EVO's ANGELS'ta yazılarımın yayınlanması....

ÇOOOKKK TEŞEKKÜRLEEERR :)
gerçekten....

Aslında bu post için sabır sabır yaa sabır,500 üyeye ulaştığım günü bekliyordum ama ayyy yok bekleyemeyeceğim :)kalmış 10 küsür kişi aaa,tıklanma sayısı da bu kadar artınca dedim ,'sabır' sen biraz uzaklaş,ben bunun keyfini çıkarayım :)heheee :)

Yuuppiieeee:)çünkü ilk günlerde, utancımdan blog açtığımı kimseye söyleyemediğim için 1 Ömrüm bir de ben giriyorduk bloga sadece hahaaa:))

neysee sözün özüü:
sizlere TEŞEKKÜR EDEBİLMEK adına çoookkk güzel bir hediye aldıımm :)
o zamaaannn başlasın mııı şöleeenn:))
bir önceki postumda ŞEFFAF SEZON'dan bahsettim hatırlarsanız...

http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/seffaf-sezon-transparent-season.html

orada bir çanta vardı elimde,benim fotoğraflarımda.
ŞEFFAF SEZON MODASINA UYGUN GUESS MARKA...
İşte o yepisyeni çanta
(Sadece fotoğraf çekmek,sizlere göstermek için kutusundan çıkardım)
şu an sahibini bekliyoooorrr :)ve o kişi sizlerden biri olacaaaakkk:)
ayyyyy o kadar sevdim ki çantayı hediye diye kendime alıyordum yemin ederim heheee :)sonra bencilliğin alemi yok Özge diye kızdım tabii kendime:)

HI ALL,
As you see on my last post,this season ,one of the best trend is TRANPARENT:)
http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/seffaf-sezon-transparent-season.html

There is a ORIGINAL GUESS BAG on that post which one is my gift for you:)))
i wanted to wait for 500 pcs follower but i could not be patient more:)
soooo hope you like my giveaway :))its a new bag,just i used it for take photos:)


FOR WIN THIS BEAUTIFUL TRANSPARENT GUESS BAG:

1-PLS BE MY FOLLOWER if you don't.
2-PLS Write a comment to this post that why you are following FashiONözge:)
3.PLS Share this post in your facebook and/or twitter account,
4.AND PLS if you have a blog pls share this giveaway on your blog by link:)

http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/size-hediyemguess-marka-cantagiveaway.html

WISH LUCK TO YOU ALL:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder